Wednesday, April 20, 2011

Nota untuk diri sendiri

aku dah setat ikut sikit2 atkins diet tu. mushroomcute yang add aku dalam grup geng diet tu... aku minat nak cuba...so aku pun try ikut. diet dengan meminimakan pengambilan karbohidrat.

so far aku rasa ok. bersemangat. lagi pun pagi dan tengahari boleh makan, tak mcm diet ngan doktor kat klinik famili dulu tu. yg tu suffer sikit sbb pagi sekeping roti, tgh hari buah sepotong dan malam je yg boleh makan byk.

so sekarang aku betul2 kawal makan. tak ambik carbohidrate. rajin pulak dah semak kandungan carbo dekat label2 makanan hehehehe

tapi tak timbang pun masa setat hari tu... cuma main ingat2 masa timbang kat klinik tak silap 107kg. i have 40kg or so to loose... insyaAllah.

menu hari ni:

sarapan:
telur rebus 1
sosej 2
5 potong hirisan timun

lunch:
ikan tenggiri singgang 1 keping
sawi dalam singgang
sosej 2
telur rebus 1
2 inci timun

No comments:

Post a Comment